Powered By Blogger

Friday, January 14, 2011

aku dan dia..

aduhai...aku ni asyik2 mengeluh.. ntah la..aku duk teringat ag dgn awek lame aku tu..gilak arr..memg xbley nk lupe..da berkurun pun xley..asal aku tgok dye epy je..xde perasaan tul dye tuh..huh..da la siap kutuk2 aku kat blog dye..aku malas la nk kutuk dy..pape je la..yg aku benci sgt smpai skrg aku syg kat dye.. da byk awek lawa giler aku jumpe tapi xley nk rampas tempat die,,sedih ar.. nk ckp dye lawa owg len sume ckp bese je.. yela first love aku..mane aku x syg..


Bende yg ak xphm skrg die minat giler ngn korea2 ni.. aku bertmbah xphm.. bukn mat2 korea tu minat kat dier..aduyai...jelas aku..hahaha..dulu la..skunk..hmmm.ad ckit ag kot.. ish! aku syg ag kot kt dye..xpela.. da kputusan dye nak tgalkn aku..ape aku ley wat.. tapi bila aku rase satu aku kn dpt kan die balik...dlm mase yg same aku dlm proses mncari pganti dia..ya Allah..knape la xbole nk ganti die..duk tringat je kat die...hmmm...prasaan aku..

Aku harap..dya masih ingat kat aku..dan aku tau aku byk salah ngn dy tp  sape manusia kt bumi ni xwat salah..kn.. aku xtau nk wat cm ne tuk bukti kn yg aku smpi skrg syg kt dye..yg pasti..i can't stop thinking about her..aku slalu trinagt saat2 skola dulu..bercinta dari skola rendah..dpn pagar skola rendah pun sempat dating..ary tu sebelum balik Alor Star aku gerak skola rendah lame tgok tmpat aku first tackle dye..fuh..ada lagi walaupun tempat tu da byk berubah..huh..dy tu garang kalah singa tapi time dia lembut.. masyaallah.. xtau nak kata...

Aku kat sini prefer awek cina..sebab tgok kt area Alor Star ni awek melayu aku kurg tertarik..ntah nape..mungkin sebab dye.. x pela..aku ada perjuangan yg perlu aku tempuh..STPM.. aku skrg bertunang dgn STPM..nak ngah ready nk kawin ngn STPM ni..hahaha..okewh..harap dapt lepas 3 pointer..aku nk jadi cikgu..cita2 aku..insyaAllah dan usaha pasti boleh..

No comments:

Post a Comment