Powered By Blogger

Monday, September 3, 2012

Sorry, i'm late...

Assalamualaikum, sorry sebab lambat buat kemunculan..well, aku da lama tak update blog ni...dah bersarang labah2 dah...jangan sarang burung sudah ^_^ , anyway apa aku buat skunk?? aku tak buat apa..just lepak kat umah sejak balek dari kampog hari tu...kerja?? ummm....tengah mencari... tak tahu nak keja apa...smbog belaja bulan 12 ni so lambat lagi kan..hmmm..rambut pun dah panjang macam pic atas tuh..jap lagi pas update ni aku nak potong la kot pendek sikit..hee...aku bila dah lama tak update ni jadi blur pulak...anyway aku sudah jumpa seorang bidadari yang mula sedikit demi sedikit mendabat hati ini...insyaAllah ada jodoh boleh go on...ye tak?? gatal bebenor... hmmm...secara jujurmye aku tak terasa nak kerja dah..aku nk study.. aku nak study dan study..sampai aku dapt benda yang akan mengubah hidup aku buat selamanya..(pegang la janji yang telah aku bagi)..

No comments:

Post a Comment