Powered By Blogger

Saturday, April 16, 2011

dah satu selesai, satu lagi datang..aduhai..

lega sudah MUET test da lepas..ni exam pengal nk dekat..study tak pun.. duk merayap,merempit ngn chat.. ish.. pe nak jadi la aku ni..dah satu,satu.. hey..mengeluh pun tak de gune kan? kena gerak gak la. tgal bape hari nk exam..aku duk blur lagi.. nak cakap bengong nanti betul jadi haru pulak.(mcm patrick star) 

ha..ni aku nak citer ckit, so sape yang baca post ni tau la. yang tak baca tak tahu la..hahaha.. ok ..dekat FB aku member semua duk pikir aku da engaged ngn 'ana aimi'.. sebenarnye ana aimi tuh profile yg aku wat.. mane wujud pun orang nama ana aimi kat profile.. sebab nape aku buat? yela..kekasih lama yg aku duk tangkap leleh tuh nama lbih kurg tuh so saje wat so mcm pengubat rindu walaupun palsu seolah olah macam dia dengan aku lagi.. hey..buang tabiat gak aku ni..macam patrick star..hahaha..jangan marah..gurau..gurau~ anyway, aku tengah bermotivasi diri tuk start study ni.kalau ada motovasi nak bagi aku..ape lagi..komen la..banyak masa da akubuang, ok cau!!  

No comments:

Post a Comment