Powered By Blogger

Monday, May 30, 2011

Aku genap 19 tahun..!


 ya...genap sudah aku berumur 19 tahun.smalam aku ajak membe2 aku dlm 7 org kua mkn aku blnje smpena befday aku.syok tgok dowg epy lepas tu aku smbut befday dgn fmily aku kt umh tok aku ni. skali sdare2 aku dtg smbut befday aku skali penuh umah..haha,jadi birthday boy aku.siap ad belon2 ag..tak sgke pulak..hahaha..bukan selalu..syok pulak da genap umo 19 ni. ha~ birthday aku kali ni aku wish aku dapat result gempak tuk STPM ni and aku dapat si 'dia' balik nanti,insyaallah. Lastly, ucapan trime kasih kpda fmily aku yg tak putus2 bg sokongan kat aku, member2 yg wish befday include skaly yg wish kt fb thanks a lot guys.haha..terbaikk lah!!

1 comment:

  1. happy birthday :)
    ak doakan ko dpt 'si dia' balik jugak =D

    ReplyDelete