Powered By Blogger

Wednesday, June 1, 2011

Semakin hari semakin jauh..

Bila bersama semuanya bahgia, tapi bila berpisah semuanya serba tak kena. kenapa? Aku tak tahu nak gambarkan apa yang aku rasa sekarang. Mungkin bila lama dah berpisah aku jadi lali atau bosan bila sedar yang aku ni 'lone ranger' sejak ditinggalkan dia. Aku rasa semakin hari semakin dia jauh dari aku,mungkin salah aku yang tak pernah kejar. hati aku selalu tertanya 'patut ke aku kejar?'. Semuanya tak akan ada jawapan kalau aku sendiri tak cari,betul tak?  tapi masalahnya macam mana nak cari jawapan kalau aku sendiri tak usaha dan dia pun tak pernah beri sebarang komitmen? Banyak sangat soalan, atau 'mungkin' aku kena berhenti dari pikir semua ni dan start dari garisan permulaan dengan lupakan semuanya yang lepas. Kesimpulan mee segera yang aku buat sekarang ialahvbiarlah aku terus mengikut arus takdir hidup aku ni dari terbuai dengan perasaan yang tak membawa sebarang makna tu.

No comments:

Post a Comment