Powered By Blogger

Saturday, June 18, 2011

Pengalaman pertama tengok Perlawanan Tomoi (live).

Semalam 17 Jun aku dengan member aku Basri bergerak ke Stadium Sultan Abdul Halim pukul 8 malam. Sebenarnya tak merancang pun nak pergi sekali tapi dah aku teringin sangat nak pergi jadi aku telipon member aku dan gerak tengok Cabaran Tomoi Dunia Z1, Piala Diraja Kedah. peehhhh....style gilerr!! Aku first timie tengok so macam agak jakun la sikit. Dia tumbuk, siku, sepak, terajang macam-macam lagi lah. Peserta pulak datang dari serata dunia macam Brazil, Hong Kong, Italy, England, Jepun, Kenya, Thailang, Uzbeskistan, Sepanyol dan termasuklah negara kita Malaysia.
Tiket agak mahal jugak la dekat RM20 tapi memang berbaloi-baloi..! Tomoi ni asal dari Thailand, cara berlawan dia lebih kurang macam Kick Boxing tapi lebih berseni dari gaya lawan dia. Tomoi ni aku tengok lebih pakai kaki dari tangan tapi tangan pun main peranan jugak. Malam ni ada lagi perlawanan tapi dompet aku da kosong tak boleh la nak pergi tapi lain kali aku nak pergi lagi. Memang syok lah! Terbaeekk....!!!

No comments:

Post a Comment