Powered By Blogger

Saturday, October 1, 2011

Buat kali terakhir..

Aloha.. ha...ni la pic aku memakai uniform skolah buat kali terakhir... arghh...aku tak larat nk pakai baju sekolah dah..alahai... lokasi pic ni di dewan terbuka Pra U Kolej Sultan Abdul Hamid. Tahun ni jugak la aku akan menghadapi peperiksaan besar dalam hidup aku iaitu Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM)..Harap-harap results boleh membanggakan la...insyaAllah.. bila tengok balik gambar ni satu ari nanti mesti aku tergelak sedih bebal or macam-macam lagi sebab teringat kisah tersurat tersirat alam persekolahan terakhir... hey...macam-macam.. nak dipendek kan cerita, 'setiap apa yang kita hadapi sekarang pasti akan ada hikmah untuk di hari akan datang'. so aku harap pada pembaca-pembaca blog ni jangan la dilupakan terus knangan yg lepas sebab ada kata hikmah yang melekat kat kepala hotak aku ni iaitu 'siapa yang melupakan sejarah pasti akan mengulanginya semula..'.   haha...muchos gracias =)

No comments:

Post a Comment