Powered By Blogger

Saturday, October 22, 2011

Sahabat baru :)

apa yang penting? kerjasama! hahaha... memperkenalkan sahabat baru aku..seekor anak kura-kura.. peneman aku dikala kesunyian study sorg2 dalam bilik..tinggal dua ekor lagi cukup la koleksi wonderpet aku..hahaha.. sekarang dalm proses nak cari nama untuk mamat sekor ni..ada suggestions anybody? korang mesti pelik tetiba je aku sembang pasal wonderpet ni kan? hahaha..ok2 follow cite aku..
sebenarnya cerita dia macm ni..aku ni selalu tengok cerita wonderpet ha lagi2 lepas balik sekolah makan nasi sambil layan wonderpet la..nak dijadikan cerita aku terserempak apek duk jual ank kura-kura sekor RM10 kat pasar..sesebabkan hati terdetik beli la jugak...mula2 rasa biasa je tp cumeyl pulak tgok..haha..bukan susah pun nak jaga cuma tukar air je kerap...apa yang penting (kerjasama!) ada jugak peneman aku study..tak la rasa sunyi sangat sambil study sambil tgok kura-kura ni berenang..hee..

No comments:

Post a Comment