Powered By Blogger

Monday, December 19, 2011

DILEMA

Moshi-moshi.. dilema dilema dilema... aku tak tahu apa patut aku buat sekarang.. exam dah habis..lagi beberapa hari lagi aku akan balik kL..aku tak tahu apa patut aku buat... patut ke aku dapat kan dia balik? sedangkan ada orang lain seolah olah mengharap kat aku..aku tak mau kecewa kan sesapa. jadi apa patut aku buat.? Dia pun belum tentu nak aku balik, tapi yang mengharap kat aku tu belum tentu lagi hubungan kekal berapa lama..aku still sayang kat si dia tapi aku masih belum terdetik hati tuk contact dia..mybe dia dah betul-betul lupakan aku, atau aku saja yang kat awang awangan..hmm..tetibe rasa berat hati nak balik kL sedang kan dulu aku punya bersunguh-sunguh nak balik kL... aarrgghhh!!! dilema teruk! dah la...aku just follow je arus..biar masa yang tentukan apa patot aku buat nanti..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment