Powered By Blogger

Tuesday, December 6, 2011

Lomah somangat den..

 
Alahai~ lemah somangat den ha... Semalam ayah aku call cakap satu family nak balik kampung... so kira aku lambat lagi la balik kL.. hmmm...baru nak planing buat something yang sepatutnya aku dah lama buat kat kL tuh.. hey..apa boleh buat..dah nasib badan.... cakap pun tak gune kan...tendang pun tak kene..adoi...aku pun nak siap siap buat resume tuk mintak keje taun depan.. yela..tak kan nak duk rumah mengahabis kan boras jo kan? betul tak?aku ingat nak keje dekat Terminal Bersepadu Selatan dekat Bandar Tasik Selatan, kL yang baru bukak tuh...lagi pun aku ada orang dalam(member keje situ)..hehehe~
  Ni aku nak citer satu lagi yang buat den punyo somangat lomah ni ha.. ha...gambor di ats tuh gmbor henset den Nokia 3120 Classic.. aku beli kat kL dulu pakai duit gaji kerja kat Gaint Desa Petaling.. Harga dia masa aku beli dulu ada la dalam RM 330 lebih.. Henset ni skunk da banyak problem bagi aku la...Call pun tak berapa jelas...tapi mp3, cemera ngan lain lain okey jew.. smalm balik dari buat paper STPM sejarah, aku terus gi kedai nak tolak...harga dia..ya Allah... puluh puluh je..tak sampai seratus pun... sedih giler... hmmm..tapi sebenarnye aku sayang nak jual henset ni..banyak kenangan pahit manis aku kat henset ni...tapi bak kata orang tak ada yang kekal kat atas bumi ni..alahai...  tak pa la..mungkin jodoh aku panjang lagi dengan henset ni kot..hahaha..k la..aku ada dua paper lagi...so nak study la pulak...adios amigos~

No comments:

Post a Comment