Powered By Blogger

Tuesday, November 29, 2011

tak sabor nak balik KL..!!

Aloha~ pew kabor? haha..den tak sabor dah ni nak balik KL.. lagi 3 paper je lagi den balik KL huh.. hahaha..buang tabiat aku ckp nogori ni. ha..tak tau la nak gambarkan macam mana perasaan aku bila nak balik KL terus ni..Rindu aku segala2nya pasal KL, rindu family rindu kwn2 rindu awek2 KL(hehehe), bukan nye obses sangat tapi yela duk kat perantauan ni buat aku tak tahan la...hahaha(jgn pikir len ha..)..
ni aku nak kekecewaan aku sikit, aku kan sejak nak exam ni selalu la gi perpustakaan awam..ada sekali ni member aku datang kat aku cakap ada awek nak kenal ngan aku, aku boleh buat bodoh pulak(bajet study).. sekali masa nak balik aku usha memang awek tu cun gila membuat aku terasa aku dah makan balik apa aku buat tadi (buat bodoh).. kalau kali pertama tak pa lagi ni da lebih 2 kali da aku melepas kat tempat yang sama..sumpah rugi giler..warghhh!!! tak pa lah..tak de rezeki nak buat macam mana...bak kate member baik aku yang playboy tuh ''tak gune punye jantan, memilih sgt, bedal jela buat koleksi''..hahaha...eyolah..botol sangat lah tu..pape hal awek2 belakang kira, skunk aku ada STPM tak habis lagi.. malas aku nak nak taip panjang2, study lagi bagus..hahaha..cau cin cau~




No comments:

Post a Comment