Powered By Blogger

Friday, November 25, 2011

STPM


Aloha asparagus! seperti gambar rajah di atas, pemeriksaan sedang dijalankan..hahaha.. eyolah, aku tgh STPM skunk ni...exam lak gap panjang. Sakit otak kalau nak cerita macam mana aku ambik exam, susah beb. tapi bak kata pepatah sedia payung sbelum hujan, slmat aku da beli payung..ha... ni aku nak cerita sikit, aku dah mula bosan duk kedah ni, member sume macam pulau kan aku..yela aku kan budak KL. Macam anak itik itam dalam kalangan anak itik kuning la kan..nak buat macam mana..apa apa pun aku tak sabor nak habis kan derita aku kat sini sebab aku nak balik KL...member2 aku kat sana pun tunggu aku balik dari duk kat sini orang tak suke ye tak?anyway thanks byk2 kat mereka yang sudi wish gudluck kat aku..i will do my best..aja aja fighting!!


No comments:

Post a Comment