Powered By Blogger

Tuesday, November 1, 2011

Last kopek for STPM.

Tangal 1, bulan 11, tahun 2011 sudah, tinggal 20 hari lagi STPM akan datang. Bagi prepareration terakhir, aku masih lagi dalam proses. Memang berat betul tanggungjawab dan beban harapan kat aku lebih2 lagi seorang anak sulong ganti(abg meninggal). Jadi harapan aku tempoh 2 tahun ni tak lah merugikan aku kat Alor Star ni, InsyaAllah..Hmm.. Dah banyak hari aku tak cukup tidur dan dalam masa yang sama aku mula dapat satu tabiat yang tak beberapa sihat iaitu makan malam(berat badan still bawah 60kg). Bila dah tengah malam apa lagi yang senang dimasak dan makan kalau bukan mee segera.
alahai..dah jadi tabiat dah makan mee segera ni bila aku tidur lewat. Mana tak nya mata mengantuk, perut pulak meragam la kan. Oleh sebab selalu makan dan mula muak, aku cuba cari nasihat tuk makan mee segera dengan lebih sedap atau erti kata lain  'lebih layan'..so ada orang suggest kan kat aku makan pakai penyepit (chopstick).Pehh..memang layan. Patut la orang Jepun, Cina, Korea duk makan pakai benda alah tuh.  Anyway..aku harap SANGAT!! yang aku berjaya kali ni tuk STPM(peperiksaan terakhir zaman sekolah) Doakan la tuk aku ye..amin..

No comments:

Post a Comment