Powered By Blogger

Tuesday, November 1, 2011

Jom main air!!

Haluuu....kali ni aku ni cerita sikit tentang cerita aku dan member2 berenang kat smimming poll awam..haa...syok nye puunnn...adoi.. kami gerak pukul 5.00ptg, sblum tu aku ke tesco beli peralatan berenang tuk aku lebih nampak bergaya(perasan sendiri).. lepas tu semua berkumpul kat smimming pool, cuma 4 orang sahaja.aku, Sariy, Basri ngan Hanis.

Memang best dan ni bukan kali pertama kami datang. Sebenarnya aku bukan nye reti sangat pun berenang cuma banyak berendam je pun..nak release tension...alahai.. syok aku tengok Basri mengajar Hanis berenang, ntah betul ke tak cara dia ajar Hanis berenang tu...hahaha..anyway boleh la jugak aku simpan kenangan ni bila aku balik KL nanti..thanks member2 Alor Star..haha..Muchos Gracias, Aligato and thank you...haha.. 

No comments:

Post a Comment