Powered By Blogger

Thursday, December 22, 2011

Selamat Tinggal Alor Star.

Moshi-moshi.. ha...akhirnya aku mula melangkah pergi dari Alor Star.. Walaupun tak sampai 2 tahun aku tinggal sini tapi macam2 pengalaman aku dapat mahu yang baik or buruk.. rasa lain macam pulak bila aku nak tinggalkan Alor Star, nak cakap sedih pun ada nak cakap happy pun ada macam2 la...pyah nak aku terangkan tapi apa apa hal aku nak ucap thanks a lot you guys kat kedah yang bersama2 aku susah or senang. Sekarang ni aku nak mula sesuatu yang baru pulak kat kL. lagi pun tahun depan aku mencecah 20 tahun tapi ayah aku cakap perangai aku macam budak2 lagi..alahai... yekew?? haha.. hmm..ok la..skarang ni aku kat Yan,Kedah dan maybe esok or lusa aku balik KL..member baik aku 'Wan" dah mengamuk suruh aku balik nak ajak aku jalan2..haha..rindu aku ngan member2 kat kL..hmmm..macam2....k la... malas nak tulis panjang2, penat bawak banyak barang aku nak balik pindah kL... ok..cau cin cau..Sayonara~


No comments:

Post a Comment